si kacak dan si cantik

villa desa view 224

huk3 . banyak habuk betul blog aku ney . setelah sekin lama di tinggal kn . now aku study kt IIC international islamic collage . first msuk sini dh mcm tkde mood . entah tak taw knpe . hari ahad pg daftar asrama . everything oke la kn . aku pilih tingkat ats . tmpt ney ade dua tingkat aje . then aku pilih bilik paling hujung skli . tmpt aku dduk ney mcm asrama jugak . tp its better than asrama . satu bilik 8 org , bilik air ade 4 . tp kne kongsi dgn bilik sebelah jugak . so that mean satu bilik dpt 2 tandas. nk guna tandas tak paya nk kluar bilik . yg mcm kt asrama tu . setiap bilik di selang seli kn dgn bilik air . ok la kn . tmpt aku dduk ney di kenali sbgai asrama puteri desa view . but not true asrama . asrama tu ltk because tmpt pengenipan utk kaum puteri . tmpt penginapan ade byk . cnth batu empat,bukit lela,sri kuching and desa view. tp aku pilih desa view . sbb paling dekat dgn kolej an . kteorg nk pg kolej ade driver . nek van ape tah . tp aku tgk van tu mcm kenderaan jenazah pun ade . sbb dia kotak . haha . wahateva laa . asal kn bole smpi kolej an . hhaha . now nk ckp psl roomate akuu . alhamdulillah semua ok . tp ade sorg roomate aku ney muka mcm membe tak berapa nk membe tu la. haha . nama dieorg pun sama NABILA . but roomate aku kteorg pnggl biyela and yg membe aku yg tak serupa membe aku tu name dia lala. roomate aku name biya , biyela , fiefaa , yana , ika , tsya , dayah . semua ok kot . tp ade jugak sorg dua buat hal dgn aku . oke tu je laa psl tmpt pengiapan baru akuu. hee~
THANKS FOR READING