si kacak dan si cantik

pepisahan :'(

today, aku melangkah keluar dr pintu umah perdana. dgn pelbagai perasaan, sedih,rindu,sebak dan pelbagai lg. ya allah, jika ini sudah di takdir kn untk ku, aku rela kn segala nya. dan tabah kn lah hatiku ini utk menjalani kehidupan ku selps ini. dgn hati ku yg sayu, aku melangkah keluar dr rumah tu. dieorg semua (housemate) aku tlng angkt brg aku. mmng byk la kn. weh korg, thanks yaw! terharu aku. :') yela, bkn senang nk dpt membe serumah cm ney an. lps smpi bwh, ltk brg2 dlm keta semua tu lah . and now time utk berpeluk segala lh an. mula2 aku peluk sape tah , oke lg tu. tp time peluk alyaa, sumpah aku dh tak dpt nk tahan air mata.then nangis la kn. ala biase la tu, name pun ppuan. and yg last aku ingt aku peluk ika. sebak sgt lh time tuu, ika ta berhenti menangis time tu.aku pun nangis jugak. lps peluk dieorg semua masa utk balek la kn. otw balek umah tu aku senyap jea ouh. tgk gmbr2 kteorg semua dulu. lalu air mata pun mengalir sekali lagi. aku terkenang kenangan terakhir dlm rumah tu. na tahu ape? dieorg semua brpakat beli kek and hadiah segalah lh. aku ta tahu ape. lps maghrib tu aku kua jap, dgn srie and wada. pg giant jap, beli brg and srie pulak nk kluar an duet dia. bile balek jea, aku bkk pintu. tgk lh rumah tetibe gelap jea. srie and wada duk brdiri kt blkng aku. lps uh, housemate aku yg lain tetibe muncul dr dapur. dgn kek yg ade lilin smbil nyanyi lagu 'allah selamat kan kamu'. ya allah sumpah terharu sgt, smpi menangis kot. lps tu aku tiup lilin and bukak lampu balek dlm rumah tu. dh rupa mcm balckout jea ohh. sbb dieorg ta psang lampu . haha . then, dieorg ade bt mcm jamuan sket an. befor tu ika baca doa la an, bg ucapan perpisaan tu. sekali lg time uh aku mengalir kn air mata , mmng dh sedih sgt lh kn time tu. then ika suh aku bg ucapan lh an. aku diam seketika, sbb tak terkata. ok, lps bg ucapan tu ika mewakili housemate pun bg lah hadiah. yuhuu~ ade hadiah ouhh, thanks korg. sumpah syg korg sgt!! :'( lps tu dieorg suh aku potong kek, aku pun potong lah an. aku amek sudu suap kn seorg demi seorg, time uh mmng happy gila lh. dgn gelak tawa mereka. senyuman mereka. aku ta kn lupa kn kenangan tu weh!  gelak tawa dan senyuman manis korg sentiase terukir di hati ku. aku sayang korg sgt!
thanks a lot to alyaa, ikaa, wada, mekna, wanna, diba, nani, and kak wany. miss them damn much!
THANKS FOR READING