si kacak dan si cantik

berjumpa cik ten di mines

aku pg jmpe cik ten ? lebih kurang cmtu la . mula mula pg tu pg kenduri kawin ank uncle sabri kt bangsar . pastu ajk lah ayh an pg mines . ayh ok kn aje klu bab nk bljr ney an . so after pg kenduri tu pg lah mines jup . smpi mines tkar baju jap . dh jd mcm transfomer dh . dr bju kurung ke sluar bapak jean . haha . lps tkar baju tu pg la smyg kt surau mines . surau kt mines , kecik yg amat kot . then terpksa la beratur an . tga beratur tetibe syazz pulak cl . aduh mamat ney , dia nk ape la . time cm ney pulak nk cll . dh la nk smyg .ta lame kemudian faten la pulak cl . haa.. ney lg sorg , mengacau aku nk smyg . haha . after smyg tu dpt msj dr faten . dia ckp if da msuk dewan uh txt dia . tp aku terlupa doe .. naseb la dia cll , dia tnye aku kt ner . then meet la kteorg . ala kejap jea kot meet dia . sbb dia pun nk pg mkn , aku pulak nk usha booth uni or kolej . then sembang kejap lah an , pastu masing masing blaa . haha . cik faten! kita ta sempat nk bergambar la . sorry , kesibukan yg membuat an smpi terlupa . lepas jejalan dlm dewan uh , ayah ajk msuk mines . so kteorg pun msuk lah an . hihi . then tekak pun dh kering aje . yela asik jejalan jea + byk cakap . haha . pastu pg la minum minum kt A&W . nk pg minum ney terpksa la beratur , sbb ramai sgt kot . lps mkn mkn tu nk bole lg terserempak dgn cik ten and the geng nya . haha . lps uh pg shopping jap , then balek umaa . uwaaa .. kaki pun dh sakit . asik merayau sana sini .

to cik ten : klu ade rezeki kite jmpe lagi yaa .
THANKS FOR READING