si kacak dan si cantik

keburukkan HOT TIKET


Benarkah Hotlink Hot Tiket benar benar menjimatkan? Bagi sesetengah individu akan menjawab ya dan ada yang tidak bergantung kepada cara penggunaan individu.
Bagi saya, saya terpaksa menggunakan Hot Tiket kerana kredit saya akan ditolak oleh aplikasi push internet yang sepatutnya tidak ditolak kerana melanggan perkhidmatan Internet. Ini satu kebocoran yang ramai tak perasan. Saya pernah telefon untuk mengadu tentang keghaiban kredit, tetapi jawapan yang diberikan mengecewakan. Kredit yang ditopup hanya boleh diperiksa selepas dua jam. Saya minta operator telefon saya, tapi tiada ditelefon pun. Sampah!

Panggilan yang dibuat cuma 31 saat tetapi di cas untuk 60 saat. Kelongsongan (kebocoran?) yang ramai tidak perasan atau saja saja buat tak perasan. Dalam diam pembekal perkhidmatan ini mencuri duit anda sebenarnya. Merepek ke?
P/S: Bila kita mula nak tuntut hak, ada saja alasan. Adat promosi nak mega, tapi sebenarnya tak sama dengan apa yang dinyatakan. :)

artikel di ambil dr laman


THANKS FOR READING