si kacak dan si cantik

result SPM

assalamulaikum ~~

pelik tajuk ney ? ney seram sejuk bila degar result spm nk kluar la . ape lg kn . sape tak seram sejuk kn . result yg di nanti nanti kn . hasil titik peluh mengejar ilmu dr umur 4 tahun ke 17 tahun . selama 13 tahun aku menuntut ilmu utk mendapat kn result spm . aku tahu aku putus asa sejak fom 4 ney suma gara gara ex aku , tp aku ta sala kn dia 100% . di sebab kn result pmr aku menurun , aku juga terpaksa turun kls . dr aliran sains tulen ke seni dan akaun . sejak dr tu aku bljr pun main main . sb aku tahu klu aku turun kls impian aku utk jd jurutera seperti ayah tak kn tercapai . tp apa kn daya . terpaska turun kls jgak kn :'( rakan rakan di sekililing aku memberi semangat , begitu juga guru kls aku . walauapa terjadi life must go on jgak kn . cmtu jgak yg ckgu ckp , ilmu harus di tutut . alhamdulillah kawan kawan di kelas 4 & 5 gigih membantu aku . namun pa bila di tingktan lima aku tersungkur lg . ini kerana hubungan aku dgn ex aku . ini lg yg membuat kn masalah utk aku menuntut ilmu . nk lg kami satu klas . namun bergalar sahabat , mereka menghulur kn tangan membantu aku untuk kembali bangkit . mereka tidak pernah mengambil hati pada waktu dahulu aku mengabai kn sahabat aku . pada waktu susah mereka bagai kn tulang belakang ku . memberi kn kata semangat . wahh ! sungguh terharu dgn jasa mereka . terima kasiih wahai sahabat ku . namun tidak lupa jgak pd bf skrg , mohd helfey helmy . walaupun baru berkenalan namun dia juga memahami nasib aku waktu itu . sehingga membuat kn aku terlalu sayang pd nyaa . tidak lupa juga jasa nya yg slalu teman aku pg study . sehingga kn dia terpksa balik lewat malam . 23 mac 2011 result spm akan keluar . ya allah , bersebar sungguh hati ney . apa yg aku bole ckp , apa result kluar aku akan terima . sbb aku dh usaha sebaik yg mungkin . dan terpksa menjwb soalan walaupun tga sakit perut . haha . dan berharap kpd kawan di luar sana bersiap sedia lah utk amik result yea . lg 2 hari jea ney . gud luck everyone! >.<
THANKS FOR READING