si kacak dan si cantik

urgh ! menyampah doe

haihh . today aku pnye mood kureng sket . haha , suka suka online facebook . aku saje je la bkk page org lain an . usha gitu jea la . aku ade bkk sorg minah ney pnye fb . then aku tgk la kt wall dy , korg tahu ape dy tulis ? org profile tu pg maki hamun sape tah . haih , sengal ouh budak tu . dia ingt kt fb tu tmpt na maki kea ape . tempat utk melepas kn kemarahan dy . menyampah aku tgk . then aku ternampak satu page la . tulis ANTI blablabla (name someone) tah ape jea kn tubuh kn bnde cmtu . skrg dh byk org menyalah guna kn kemuadan internet . haiyoo ! nk guna internet tp ta reti manfaat kn dgn betul . sengal betul an -,-' so , hope korg takde la bt cm tu yekk .
facebook bkn tmpt utk anda maki hamun org yea . sila control emosi anda . haha :p
THANKS FOR READING