si kacak dan si cantik

tahlil

sabtu lepas iatu pada 23 april ade majlis tahlil kt uma atok sdra . uma tok teh ku , kt rawang aje . kampung batu 16 rawang . korg tahu ? klu ta tahu buat buat tahu je la . ta pun pg bkk goggle map . tp before pg uma tok teh tu , blk kmpg kejap . tp kt rawang jgak . kawasan perumahan aje lain . kmpg aku kt kampung kenanga . blk kmpg dulu , jmpe sepupu sepapat . haha . time sampai tu agak dh ramai jgak org . kteorg smpi sane ptg kot tu pun dh nak maghrib . auntey dr kelentan pun da sampai . kira family aku yg last la kot . hahha . aku bab balek kmpg belah bapak aku ney malas sket . bkn sbb ape , semua budak je kot . takde geng doe , haha . lps maghrib tu semua siap then gerak ramai ramai ala mcm konvoi la kn . haha . dlm  5 buah keta . time smpi uma tok teh tu ta ramai lg . then lps isyak bru ramai org sampai . kebykkan org yg pg surau tu la kot . acara mula dgn baca al fatihah, then baca yassin la kn . tu da stndart la tu an . then ade majlis khatam al-quraan . lps tu ade jamuan sket la . makan makan la kan . org semua lps makan blk , tp aku pg lepak lepak kejap . da dkt kol 12 bru balek . tp bukan blek uma . balek kmpg la kot . kne tido kn sane . sb esuk tu kne pg uma tok teh balek . ade kenduri kawin .
THANKS FOR READING