si kacak dan si cantik

meet him ! aww ..

aww! alhamdulillah dpt jgak meet DIA smlm . setelah beberapa bulan ta jmpe dia . agak agak brpa bulan ekk ? jap , aku kira ney . hmm.. haaa ! agak dlm 1 bulan lebiy la jgak an . bukan ta nk jmpe , tp sndri pham la kn . masing sibuk mengurus kan hal masing masing . back to the topic , kteorg lpk pun kejap aje . mula mula pagi tu pg beli tiket wayang dulu . pilih cite bode aje , sb ta tahu nk tgk cite ape . ney la jd nya bila dh lame ta pg tgk wayang . haha . lps tu aku and dia pg makan jup . kt mne ? mula mula nk pg mkn kt KFC  aje . sb aku pnye kempunan . tp ta jd lah , so aku pilih A&W . sb nk minum air float A&W tu . aww! the best uh . haha . leleh air liur korg yek . hmm.. pas mkn uh main ronda ronda kejap . then bru msuk wayang uh . cite ape ? tgk cite hantu kot . eh, cite seram la kot . sb tkde hantu dlm cite uh . haha . dh hbis jea cite uh dh tkde hala tuju . haha . then cl si payed . ajk lpk sekali . but kteorg lpk kt mamak aje . minum ptg kt situ . di sbb kn mamak tu terlampau bising kteorg pun pg la lpk kt tasek manja . lepak punya lepak ta sedar dh nk maghrib an . mcm biase lah , before maghrib aku blk la kn . org kata ta elok ank dara duk dgn ank jantan kt lua kn . ta manis di pandang gitu an . haha . then balek lah weyh . si mangkuk payed and apex hntr an .
THANKS FOR READING