si kacak dan si cantik

terima result dgn hati yg terbuka

bismillahhirahmannirohim...
mula kn langkah kanan keluar rumah dan masuk ke dewan sekolah . ya allah , hilang kn lah semua perasaan aku klu bole . sorg2 kluar dr pintu dewan , aku tak msuk pun lg . hadoy ! risau lah aku ckp . firstly nmpk udin amek, pastu acap , ame , pastu puan\n wong tetibe tgk muka kteorg . dia tnye 'nk amek lg kt tk nk?' , aku pun ckp lah ' cikgu kasi yg ika punye , pastu saya , then bru syud' ckgu pun bg lah paper tu an . masing masing tga ttup paper uh , ta nk bce lg . pastu dok kt satu tempat , pakat buka sama sama . pastu semua jerit . bajet mcm jmpe hantu la kn . haha . jakun ? no lh . happy sket lah . sbb result more better than trial . sbb tkde gagal . alhamdulillah lah kn . pastu aku tgk paper uh balik , cari huruf 'A' tp tkde . agak sedikit kecewa lah jgak kn . tp tkpe lah , takde rezeki kn . aku pun cuma berharap tkde gagal je . byk kredit je la an . then jmpe ckgu K , dia ckp takpe , jgn putus asa . masih ade harapan lg . bljr sungguh dia ckp . aku pun mampu tersenyum . utk ayah ibu , mntx mf sessgt sbb tak mampu dpt kn A walaupun satu . dan terima kasih kpd ibu and ayah sbb dh byk beri didikan . begitu juga guru guru . dan kepada rakan terima kasih kerana anda sentiasa di sini saya dan memberi kn semangat . terutama syud , ika , hijrah , cha and elin . tk lupa utk bf . hee~ i lub you biee!

THANKS FOR READING