si kacak dan si cantik

geli hati

heyy. heyy
nih nk storry sket la doe . td aku tga dok syok online la an . then tetibe ade la kawan aku sorg ney msj . korg nk tahu dy msj ape ? dy tls 'fana! tdy aku nmpk si W ngan si tuut(laki) naik moto . lalu dpn mcd' habis jea aku baca terus tergelak . then aku terus mencapai telefone uma pastu cl kawan aku si S . kteorg pun tergelak gila gila lah . mne tak nya an . tak ku sangka ade jgak org jilat ludah ku. yg ta bole bla nya an kawan sdri pulak tu doe . aku takde la terkejut mana . sb dr dulu aku dh agak dh kawan aku siW ney nk si tuut (laki) sbb kawan aku si S ney ade lah gtw an , siW ney , dy pena tanye psl hubungan aku dgn si tuut (laki) ney dulu . haha . tu je lah aku nk cerita . tp kelakar an . haha . korg dah dah la tu gelak . seket pewot aku dok gelak dr td

p/s: to mrsW and mr tuut . tahniah lah yeaa .
THANKS FOR READING