si kacak dan si cantik

forgive and forget


ya allah , sakit nya hati ney kan bila org buat mcm mcm kat kita . aku tetap bersabar , tp smpi bila weyh ? aku juga manusia yg punya hati dan perasaan lah . ta kn aku nk jaga hati orang aje kn . dh tu hati aku sape nk jage ney . kawan ouh kawan , knpe lah kau teruk sgt ney . dulu berfore kau couple kau ok aje dgn aku . lpk ptg together . tp skrg kau wat dono aje an . dulu kau jgak ckp nk kekal kn persahabatan kita hingga ke akhir hayat . tp sekarang ? tersekat di pertghan jalan daa . aku bkn na mengungkit ape an , kau dulu time kt sekolah ramai orang tak suka kau . org mengata kau kt aku , tp aku tetap kawan dgn kau . org lain kutok aku pun ignore aje . sbb aku nk kawan dgn kau.  aku tak kesah org kutok aku pun sbb kau kawan aku and saudara jauh aku . mulut org sok mengata kita aje , tp aku senyap . mulut org lain ta kn diam selagi mereka tak puas hati an . aku yg selalu pertahan kn kau dpn rakan yg lain . aku yg pertahan kn kau bila kau di buli oleh mereka tp skrg cm ney ke kau bls kt aku . sumpah aku sedih gila dgn kau ney . kau betul betul dh berubah . kawan yg lain pun ckp . kau lebih penting kn bf kau dr kawan . org lain pun  ade bf jgak , aku pun ade bf jgak . tp aku ta penah abai kn kawan yg lain .aku rindu sgt kau weyh!! time amek result tu aku nk teagur kau . nak tanya kn result kau cm ner . tp bila aku pndang kau , kau toleh pndang kt tempat lain . pastu kau pg kt bf kau aje . langsong ta tegur aku and kawan kita yg lain . aku time uh cm nk menangis pun ade tp kawan yg lain pun cakap ' bia kn jea lah lah . dia dh ta nk tegur kita dah tu , tu yg dy ignore kita ' pastu aku pun bla dr dewan sekolah . hurmm.. bila tgk pic kita dulu aku selalu menangis dan  aku harap kau sedar ape yg kau dh buat skrg . aku rindu kau, aku rindu kau yg dahulu nya . yg sentisa berasa di sisi ta kala aku susa dan senang . aku berharap kita akan kembali sprt dahulu lg . aku bole memaaf kn kesalahan kau , tp aku tak bisa utk melupa kn segala nya dalam sekelip mata . terima kasih kerana kau pernah mengisi kekosongan di dalam hati aku ney . terima kasih wahai sahabat .

luahan hati dr seorang kawan  :'(
i relly miss you mrs ****



THANKS FOR READING