si kacak dan si cantik

hak milik saya ^_^

Siapa dy ? name dy mohd helfey helmy . bf aku ? aah . ta caye kn . haha . korg jgn jeles awu . hekx :p bila kteorg couple ? 06.mei.2010 . mcm mne bole suka kn dy ? entah la . mula2 ingt da tk nk couple lg .  maklum la , time uh bru lps break dgn ex bf an . hati pun sayu jea time uh . tp kehadiran dy dalam hidup aku amat la bermakna . kenape ? dia lah org berjaya memikat hati aku . bila text dy mesti sengeh sorg . mcm org kne sakit anagu kan . haha . tp itu la kenyataan . haha . knl dy pun dr payed . kebetulan pula dy kwn kpd kwn aku  n satu kelas dgn nasrul . so aku pun ta bape kesah sgt la . klu dy buat hal aku report jea kt payed . haha . baru kenal dh mintax couple ? apehal sorg mamat ney . aku pun pelik jea . tp aku ckp aku jus nk bt kawan jea . so makin hari makin rapat , hari2 txt dgn dy . time dy wakil skolah utk tounerment takraw , dy kne pg sekolah teknik gombak , time uh tetibe jea rase risau . takot dy cri ppuan lain (cemburu) haha . lepas dr game jea dy mesti text aku . hati pun time uh da ok da . rase nya dy tak cri ppuan lain kot . pelik kn , belum couple dgn dy pun dh cemburu . haha . org kate ape , dalam diam tp mahu . haha .entah cm ner bole cpl dgn dy . mula2 main2 jea , pastu jdy kenyataan ! waaahh . habet betul , haha . tp dy tak penah putus asa utk couple dgn aku . 5 kali dy mntx tp semua kne reject ! tp yg terakhir uh , aku terima dy . maka dengan itu , saat itu , hari itu , dy jadi lah milik ku buat selamanya . insyallah J  wee ~ ILOVEYOU SWEERHEART <3


THANKS FOR READING